mitä kuuluu? minulle ok:ta..... <3 paitsi miten saa lisättyy kategorioita? :O kun mä en osaa..... ootte ihanii jos neuvotte, miten saa kategorioita... mä yritin mut en saanu :( mut jos ny kertosin eka koulusta:aamulla meillä oli kuvista me tehtiin aiheena pelottavia asioita... mä olin kerinny tehä sen jo viime tunnilla! ;) ja sit uskonnossa me juteltiin kaikesta Jeesuksesta ja niin edespäin...... sit oli enkkuu meiän enkun ope oli sairas joten ei ollu enkkuu! :( harmi....

sit oli äikkää me tehtiin kaunoo ja metiin syömään, kaikki mietti kenen halloweeneihin menee mut sitten toiset ei pitänykkään nii meen ehkä yhen toisen! (jos se kuttuu kun se antaa kutsut huomenna!) sit oli matikkaa käytiin jotain ihan tyhmää ja sitten oli bilsaa siinä katseltiin jotain suomen nähtävyyksiä! :-I aik. tylsää! sit meil oli tunnin jälkeen evästauko me syötiin eväitä mul oli mehuu ja näkkärii... :D se oli hyvää semmosta ihanaa näkkärii! sit oli vielä tekstiilityötä... ^--^ se tunti meni hyvin ja sillee....

KOULUN JÄLKEEN:

ssiiis koulun jälkee menin meseen ja juttelin yhen meiän luokkalaisen kaaa..... sit me lähettiin harrastukseemme kuoroon! :D siellä on tooosi kivaa! sen jälkeen menin UUDESTAAN MESEEN! ja olin siel hetken, sit tein läksyt ja söin.... nyt kirjotan tätä! no moikka ja kommatkaa! ~Eleonoora6